Pavla Žáková

Diplomová práce

Analýza spotřebitelského chování v hypermarketu

Analysis of Consumer Behaviour in the Hypermarket
Anotace:
Cílem této práce byla analýza spotřebitelského chování u zákazníků obchodního řetězce Globus, konkrétně u hypermarketu Globus Olomouc. Práce je rozdělena do šesti částí. První kapitola je úvod. Druhá část blíže charakterizuje maloobchodní trh v ČR. Obsahuje také charakteristiku společnosti Globus ČR, k. s. a popis průměrného zákazníka hypermarketu Globus. Třetí kapitola je zaměřena na teorii spotřebitelského …více
Abstract:
The aim of this thesis was to analyse consumer behaviour of the Globus retail chain’s customers, specifically at the Globus Olomouc hypermarket. This work was divided into six parts. The first chapter is an introduction. In the second part there is a close characteristic of private market in the Czech Republic. This part contains the characteristic of company Globus ČR, k. s. as well as the description …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2012
  • Vedoucí: Vojtěch Spáčil
  • Oponent: Tomáš Balcar

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava

VŠB - Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod