Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež – Bc. Petra Sobotková
Bc. Petra Sobotková
Bachelor's thesis
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
The Instruments of Marketing Communications for selected target group - Children and Youth
Abstract:
Tématem mé bakalářské práce jsou „Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – děti a mládež“. V této práci se zaměřím na to, jak děti a mládež vidí odborníci pohybující se v oblasti sociologie a psychologie. Dále také budu zkoumat, jak média působí na děti a jaký vliv mají na jejich vývoj. V aplikační části použiji šetření prostřednictvím dotazníku, které bude určeno dětem a mládeži …moreAbstract:
A subject of my Bachelor’s Thesis is „The Instruments of Marketing Communication for selected target group - children and youth“. In this project I will focus on how experts in sociology and psychology see the children and youth. I will also research how media influence children and how media affect child development. In the application part I am going to use my own investigation through a questionnaire …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/dr0ep/
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2015
- Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SOBOTKOVÁ, Petra. \textit{Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2015. Available from: https://theses.cz/id/t5xphb/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Specifika výroby a vysílání pořadů pro děti a mládež, včetně jejich dopadů na rozpočet a plánování výroby se zaměřením na programový okruh ČT :D
Kristýna Žďárská -
Pozitivní a negativní vlivy televize na výchovu a vzdělávání dětí a mládeže
Lukáš ŽÍDEK -
Internet a televize ve volnočasových aktivitách dětí a mládeže
Pavla BULKOVÁ -
Úloha televize v trávení volného času a její potenciál v prevenci rizikového chování dětí a mládeže
Petra Körnerová -
Vliv televize a internetu na kriminalitu a násilné jednání mládeže
Jiří Pfauser -
Pozitivní a negativní vlivy televize na výchovu a vzdělávání dětí a mládeže
Daniela DETRIKOVÁ -
Reklama a média a jejich vliv na člověka
Anastasija Sirůčková -
Reklama v médiích jako atribut formování spotřebních zájmů a preferencí současné generace seniorů
Zoriana Ostrovska