Význam znakování pro slyšící kojence a batolata – Jaroslava PAVLIŠOVÁ
Jaroslava PAVLIŠOVÁ
Bakalářská práce
Význam znakování pro slyšící kojence a batolata
The importance of sign language for hearing infants and toddlers
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá významem znakování metodou programu Baby Signs u slyšících kojenců a batolat a jejími výhodami při neverbální komunikaci mezi matkou a dítětem. Teoretická část práce předkládá výsledky uskutečněných výzkumných studií ve světě. V empirické části jsme se je pokusili ověřit na vzorku znakujících matek. Použili jsme kombinovaný výzkum, jako metodu šetření jsme vybrali nestandardizovaný …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the importance of sign language using the method of Baby Signs for hearing infants and toddlers and its advantages in non-verbal communication between mother and child. The theoretical part of the thesis presents the results of research studies undertaken in the world. In the empirical part, these results are tried to be verified on a sample of signing mothers. The combined …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. David Karel, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PAVLIŠOVÁ, Jaroslava. Význam znakování pro slyšící kojence a batolata . Ústí nad Labem, 2015. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Vychovatelství / Pedagogika volného času KS + 4 sp.
Práce na příbuzné téma
-
Neverbální komunikace a její význam během výuky anglického jazyka
Lenka Jílková -
Možnosti vyjadřování žáka mladšího školního věku prostřednictvím neverbální komunikace
Martina ŠŤASTNÁ -
Možnosti vyjadřování žáka mladšího školního věku prostřednictvím neverbální komunikace
Martina ŠŤASTNÁ -
Znakování se slyšícími batolaty a jeho vliv na proces vývoje řeči dítěte
Ivana Ličková