Kateřina Hryzáková

Master's thesis

Branding rodinných firem

Branding of family firms
Abstract:
Abstrakt:Hlavním cílem diplomové práce bylo rozšíření znalostí v oblasti brandingu rodinných firem v České republice. Mezi dílčí cíle práce patří zjištění asociací spotřebitelů s rodinnými firmami, identifikace odvětví, pro která je rodinný charakter podnikání důležitý, odhalení vlivu signalizace rodinné podstaty společnosti na nákupní chování spotřebitelů a zhodnocení důležitosti jednotlivých prvků …more
Abstract:
The aim of this Master’s Thesis is to extend the existing knowledge in the area of branding of family firms in the Czech Republic. Goals of the study focuses on exploration of consumer’s associations with family firms, identification of specific sectors in which is the family character of the business important, impact of signalization of the family character of the company on purchase behaviour and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 1. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 9. 2019
  • Supervisor: Aleš Kubíček
  • Reader: Daniela Kolouchová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/78417

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Ekonomika a management / Management