Kateřina Hryzáková
Master's thesis
Branding rodinných firem
Branding of family firms
Abstract:
Abstrakt:Hlavním cílem diplomové práce bylo rozšíření znalostí v oblasti brandingu rodinných firem v České republice. Mezi dílčí cíle práce patří zjištění asociací spotřebitelů s rodinnými firmami, identifikace odvětví, pro která je rodinný charakter podnikání důležitý, odhalení vlivu signalizace rodinné podstaty společnosti na nákupní chování spotřebitelů a zhodnocení důležitosti jednotlivých prvků …moreAbstract:
The aim of this Master’s Thesis is to extend the existing knowledge in the area of branding of family firms in the Czech Republic. Goals of the study focuses on exploration of consumer’s associations with family firms, identification of specific sectors in which is the family character of the business important, impact of signalization of the family character of the company on purchase behaviour and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 1. 2019
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78417
Thesis defence
- Date of defence: 9. 9. 2019
- Supervisor: Aleš Kubíček
- Reader: Daniela Kolouchová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78417
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Iniciace, náboženství a skupinová koheze gangu MS-13: Signalizační vysvětlení rituálních nákladů
Radim Dvořák -
Signalizační chování na trhu práce a problém vzdělání
Vítězslav Bican -
Perspektiva organizačního designu na nástupnictví rodinné firmy formou předání na management
Drita Ajdini -
Branding tichých vín v České republice
Veronika VOKURKOVÁ