Kateřina Hryzáková
Diplomová práce
Branding rodinných firem
Branding of family firms
Anotace:
Abstrakt:Hlavním cílem diplomové práce bylo rozšíření znalostí v oblasti brandingu rodinných firem v České republice. Mezi dílčí cíle práce patří zjištění asociací spotřebitelů s rodinnými firmami, identifikace odvětví, pro která je rodinný charakter podnikání důležitý, odhalení vlivu signalizace rodinné podstaty společnosti na nákupní chování spotřebitelů a zhodnocení důležitosti jednotlivých prvků …víceAbstract:
The aim of this Master’s Thesis is to extend the existing knowledge in the area of branding of family firms in the Czech Republic. Goals of the study focuses on exploration of consumer’s associations with family firms, identification of specific sectors in which is the family character of the business important, impact of signalization of the family character of the company on purchase behaviour and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 1. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78417
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 9. 2019
- Vedoucí: Aleš Kubíček
- Oponent: Daniela Kolouchová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78417
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Iniciace, náboženství a skupinová koheze gangu MS-13: Signalizační vysvětlení rituálních nákladů
Radim Dvořák -
Signalizační chování na trhu práce a problém vzdělání
Vítězslav Bican -
Perspektiva organizačního designu na nástupnictví rodinné firmy formou předání na management
Drita Ajdini -
Branding tichých vín v České republice
Veronika VOKURKOVÁ