Měření spokojenosti zákazníků se službami wellness centra – Adéla Drápalová
Adéla Drápalová
Master's thesis
Měření spokojenosti zákazníků se službami wellness centra
Customer Satisfaction Measurement with Wellness Center Services
Anotácia:
Tématem této diplomové práce je měření spokojenosti zákazníků se službami wellness centra. Cílem práce bylo zjistit spokojenost a důležitost u jednotlivých atributů služby pro zákazníky, odhalit závislosti mezi spokojenostmi s danými atributy a hodnocením wellness centra jako celku a tyto informace následně využít ke zpracování návrhů a doporučení vedoucích k zajištění vyšší spokojenosti zákazníků …viacAbstract:
The topic of this work is the customer satisfaction measurement with wellness center services. The aim of the work was to find out the satisfaction and importance of individual attributes of the service for customers, to reveal the dependencies between satisfaction with the attributes and evaluation of the wellness center as a whole and then use this information to develop proposals and recommendations …viacKľúčové slová
wellness centrum wellness služby měření spokojenosti spokojenost celková spokojenost spokojenost zákazníků atributy služby korelační analýza shluková analýza hypotézy analýza důležitost-spokojenost metoda satisfakčních pyramid prosté měření spokojenosti výzkum motivace analýza ztracených zákazníkůKeywords
wellness center wellness services satisfaction measurement satisfaction overall satisfaction customer satisfaction service attributes correlation analysis cluster analysis hypotheses importance-satisfaction analysis satisfaction pyramid method simple satisfaction measurement motivation research lost customer analysis
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/143295
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2021
- Vedúci: Miluše Hluchníková
- Oponent: Martina Gecíková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Customer Satisfaction Measurement with Online Group-Buying Auctions on the British Market
Lucie Redlová -
Metodika měření a vyhodnocování spokojenosti zákazníků v hotelu Pyramida
Michala Křížková -
Customer Satisfaction Measurement with Online Group-Buying Auctions on the British Market
Lucie Redlová -
Měření spokojenosti s veřejnými službami: kritéria spokojenosti s vysokými školami z pohledu magisterských studentů
Veronika Ptáčková -
Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami: kritéria spokojenosti s veřejnými knihovnami
Markéta Veselá -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku
Julia Ivashkina -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku SAP Services s.r.o.
Viktoriia Karelina -
Hodnocení spokojenosti zákazníků vybraného solárního studia
Mikeš Mikeš