Strategic Analysis of OMV Petrom in the Romanian Market – Vladislav Catruc
Vladislav Catruc
Bakalářská práce
Strategic Analysis of OMV Petrom in the Romanian Market
Strategic Analysis of OMV Petrom in the Romanian Market
Anotace:
In today’s extremely volatile environment, where unpredictability is greater than ever, the need of the strategic analysis for the chosen company has never been more relevant. The main aim of the research is to define strengths, weaknesses, opportunities, and threats of the company OMV Petrom in Romanian fuel retail market. The study is conducted through several research techniques such as Corporate …víceAbstract:
In today’s extremely volatile environment, where unpredictability is greater than ever, the need of the strategic analysis for the chosen company has never been more relevant. The main aim of the research is to define strengths, weaknesses, opportunities, and threats of the company OMV Petrom in Romanian fuel retail market. The study is conducted through several research techniques such as Corporate …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/86369
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2022
- Vedoucí: Václav Kupec
- Oponent: Přemysl Písař
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86369
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Bachelor of Business Administration
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.