Slovní úlohy v 7. třídě ZŠ – Bc. Kristýna VRÁNOVÁ, DiS.
Bc. Kristýna VRÁNOVÁ, DiS.
Diplomová práce
Slovní úlohy v 7. třídě ZŠ
Verbal tasks in 7th grade primary school curriculum
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce je ověřit, zda časový rozestup po probrání tematického celku má vliv na úspěšnost řešení zadaných slovních úloh. Pro účely výzkumu byly osloveny dvě skupiny žáků 7. ročníku ZŠ. Pedagogický výzkum může směřovat k odhalení toho, jaké typy témat nebo konkrétních úloh činí žákům problémy a srovnat úspešnost řešení obou skupin žáků.Abstract:
The main goal of diploma thesis is to verify whether the time interval after the discussion of the thematic block has an effect on the success of solving the assigned verbal tasks. For the research purposes, two groups of pupils were aproached from 7th grade of primary school. Pedagogical research can aim to reveal what types of the topics or some specific verbal tasks might be difficult for students …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Radka Dofková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VRÁNOVÁ, Kristýna. Slovní úlohy v 7. třídě ZŠ. Olomouc, 2023. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství matematiky pro 2. stupeň základních škol / Učitelství matematiky pro 2. stupeň základních škol / Učitelství informatiky pro 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Řešení slovních úloh rovnicového charakteru pomocí grafického znázornění – případová studie
Jitka Šlajsová -
Způsoby řešení vybraných slovních úloh rovnicového charakteru na 2.stupni základní školy
Tereza Komprsová -
Přístupy k řešení slovních úloh z reálného života žáky základních škol a víceletých gymnázií.
Lucie Kuchařová -
Využívání znalostí a dovedností v matematice k řešení slovních úloh se zaměřením na rozvíjení čtenářské gramotnosti
Alžběta Pilerová -
Analýza žákovských řešení inverzně formulovaných slovních úloh na prvním stupni základní školy
Eliška KONOPÍKOVÁ -
Metakognice v procesu řešení slovních úloh u žáků ZŠ v programu Začít spolu
Veronika Janštová -
Žákovská řešení slovních úloh se zlomky a s procenty
Hana ADAMCOVÁ -
Výukové metody a řešení slovních úloh
Eva KREJČÍČKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
15. 4. 2023