Trendové nástroje marketingové komunikace ve vybrané firmě – Bc. Kateřina Turková
Bc. Kateřina Turková
Diplomová práce
Trendové nástroje marketingové komunikace ve vybrané firmě
Modern Tools of Marketing Communication in Selected Company
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou trendových nástrojů marketingové komunikace a jejich rolí v marketingové strategii vybrané firmy. Teoretická východiska se věnují základním pojmům marketingu a jeho vývoji až po současnost. Těžiště práce spočívá v aplikační části, a to v rozboru komunikačního mixu se zaměřením na digitální marketing a sociální sítě, je provedena analýza komunikační strategie …víceAbstract:
This diploma thesis deals with problematic of modern tools of marketing communication and what rules play in marketing strategy of selected company. The theoretical basis will describe a basic concepts of marketing and its evolution from past to the present. The main part consists in the analysis of communication mix, focusing on digital marketing and social media, then it is analyzed a social media …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/l5djy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2018
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Stanislava Borejová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Trendové nástroje řízení marketingového mixu startupového projektu
Veronika Medková -
Trendové nástroje řízení značky v praxi rodinného podnikání
Anna Javůrková -
Trendové nástroje strategického řízení golfového klubu
Radek Lizec -
Trendové nástroje interní komunikace a jejich využití v praxi firmy xy
Eliška Pěničková -
Využití trendů marketingové komunikace v praxi rodinné firmy Výhrostroj.cz, s.r.o.
Klára Vojáčková -
Sociální sítě jako trendový nástroj digitální komunikace
Michaela Lukešová -
Marketingové řízení MSP / rodinného podniku
Ladislav Hraník -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda