Analýza sponzoringu jako součásti marketingové komunikace – Bc. David Kavan
Bc. David Kavan
Diplomová práce
Analýza sponzoringu jako součásti marketingové komunikace
Sponsorship analysis as a part of marketing communication
Anotace:
Tématem práce je Analýza sponzoringu jako součásti marketingové komunikace. Práce obsahuje teoretický základ a přehled použitých pojmů. V praktické části se autor na základě vlastního výzkumu zaměřil na aktivity společnosti ŠKODA AUTO Česká republika a možné doporučení změn jejího sponzoringového procesu. Spojením teoretického rámce, výsledku strukturovaného rozhovoru, výsledku dotazníkového šetření …víceAbstract:
The topic of the work is analysis of sponsorship as a part of marketing communication. The thesis contains a theoretical basis and an overview of the used terms. In the practical part, the author, based on his own research, focuses on the activities of ŠKODA AUTO Czech Republic and recommendations for changes in companies’ sponsorship process. By combining the theoretical framework, the result of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2022
- Vedoucí: doc. Ing. Jana Přikrylová, Ph.D.
- Oponent: Hana Volfová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Globální podnikání a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Švejdar, L.
10. 5. 2022
Švejdar, L.
10. 5. 2022
Švejdar, L.
10. 5. 2022