3D Vizualizace muzea vojenské výzbroje\nl{} – Bc. Tomáš KAVECKÝ
Bc. Tomáš KAVECKÝ
Master's thesis
3D Vizualizace muzea vojenské výzbroje\nl{}
3D visualization of the museum of military equipment\nl{}
Anotácia:
Cílem této práce je praktická aplikace plně profesionálního softwaru pro tvorbu 3D modelů a animací pro vizualizaci armádního muzea. Teoretická část popisuje použitý software 3ds Max 2011 a techniky normal a bump mappingu. Praktická část popisuje jednotlivé kroky při vytváření samotné aplikace. Od tvorby modelů, přes texturování až po samotné spuštění celé aplikace.Abstract:
The aim of this thesis is a practical application of the fully professional software for creating of 3D models and animations for visualization of an army museum. Theoretical part describes used software 3ds Max 2011 and techniques of normal and bump mapping. Practical part describes particular steps during the creation of the application itself. From creating of model, texturing to launching of the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2011
Identifikátor:
19796
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KAVECKÝ, Tomáš. 3D Vizualizace muzea vojenské výzbroje\nl{}. Zlín, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 18. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Applied InformaticsMaster programme / odbor:
Engineering Informatics / Information Technologies
Práce na příbuzné téma
-
Výukový materiál pro aplikaci Autodesk 3ds Max
Jan Pařízek -
Tvorba charakteru v programech 3ds Max a Mudbox
Josef Putík -
Tvorba fotorealistických V-ray materiálů a jejich aplikace v programu 3Ds Max
Jakub Kramárik -
Metodika vyúky předmětu výtvarné anatomie v programu 3ds Max 8
Jiří Schlemmer -
Možnosti použití 3D engine pro virtuální modely krajiny
Vojtěch Lobodzinski -
Vizualizace informačního modelu liniové stavby v herním prostředí Unreal Engine
Filip Paruza -
Publikace informačního modelu budovy (BIM) v herním prostředí Unreal Engine
Jan Szopa -
Development of GT-Power Model of a Gasoline Engine with Low Pressure EGR Suitable for Model-Based Predictive Control of an Air Path
Jakub Jaroš