Analýza spokojenosti a potřeb klientů PZ fitness – Petr ZAHRADNÍČEK
Petr ZAHRADNÍČEK
Bakalářská práce
Analýza spokojenosti a potřeb klientů PZ fitness
The analysis of the satisfaction and PZ fitness client needs
Anotace:
Bakalářská práce analyzuje spokojenost a potřeby klientů PZ fitness formou anketového šetření. V syntéze poznatků jsou definovány základní pojmy, které souvisí s problematikou analýzy spokojenosti a potřeb klientů. Jedná se o pojmy z oblasti fitness, wellness, marketingu a psychologie spotřebitele. Součástí práce je také popis PZ fitness a popis konkurence. Závěry práce jsou zaměřeny na analýzu výsledků …víceAbstract:
The bachelor thesis analyses satisfaction and clients needs by means of a questionnaire. In the synthesis of knowledge there are defined the basic concepts related to the issues of analysis and satisfaction of clients needs. These are the concepts of fitness, wellnes, marketing and consumer psychology. The thesis also includes the description of PZ fitness and the competition description. The conclusion …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2014
Zveřejnit od: 30. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lenka Bartková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZAHRADNÍČEK, Petr. Analýza spokojenosti a potřeb klientů PZ fitness. Olomouc, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Fakulta tělesné kulturyBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Rekreologie - management volného času a rekreace
Práce na příbuzné téma
-
Vliv digitalizace na marketing firmy x
Le Le -
Marketing franchisingovej firmy
Petra Klemová -
Personální marketing a jeho implementace ve vybrané organizaci
Pavlína Krausová -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Strategický marketing včetně projektové studie
Adéla Svozilková -
Využití wellness procedur u klientů fitness center
Ondřej Dvořák -
Cvičení ve fitness jako součást wellness programů pro klienty středního věku
Šárka Holečková -
Stravování a zdravá výživa lidí ve fitness centrech
Adéla Staňková
Název
Vložil
Vloženo
Práva