Osobní prodej a osobní prodej firmy LR Cosmetic – Bc. Zbyněk Růně
Bc. Zbyněk Růně
Bakalářská práce
Osobní prodej a osobní prodej firmy LR Cosmetic
Personal selling and personal selling in LR Cosmetics
Anotace:
Téma mé bakalářské práce je osobní prodej zaměřený hlavně na společnost LR Cosmetic. V teoretické části jsem se zabýval osobním prodejem. Vysvětloval základní pojmy a procesy. Dále vysvětluji systém multi level marketingu a jeho výhody a nevýhody. V praktické části jsem uvedl základní informace o společnosti LR, její historii a působení v ČR. Poté jsem analyzoval aplikování teoretických znalostí osobního …víceAbstract:
The subject of my Bachelor is personal selling focused mainly of LR Cosmetic company. In the theoretical part I have been concerned with personal selling. I have focused on basic information and processes. Then I have dealing with system of network marketing, his advantages and disadvantages. In the practical part I have named some basic information about LR Company, history and activity in Czech Republic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ktcio/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2011
- Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: Ing. Lenka Sedláčková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Multi-level marketing
Michal Plzák -
Multi-level marketing: jeho história a remediácia v online prostredí
Milica Francúzová -
Identifikace postojů spotřebitelů k firmám využívajícím multi-level marketing
Zuzana Ptáčková -
Multi-level marketing z etické perspektivy - etické problémy vybraných společností
Adriana OBOŇOVÁ -
Systém odměňování v multi-level marketingu
Tomáš Beneš -
Kvalita pracovního života ve firmě uplatňující multi - level marketing
Veronika Mrázková -
Etika v propagaci multi-level marketingu na sociálních sítí
Michal Plochý -
Multi-level marketing
Natalya Ivanova