Strategický marketing ve vybrané firmě – Bc. Lenka POŠVECOVÁ
Bc. Lenka POŠVECOVÁ
Diplomová práce
Strategický marketing ve vybrané firmě
Strategy marketing in a chosen company
Anotace:
Cílem diplomové práce je navrhnout marketingovou strategii konkrétní společnosti včetně sestavení marketingového plánu s cílem řešení možných změn vyplývajících ze stávající situace. Strategický marketingový proces, který vychází ze strategického řídícího procesu, zahrnuje etapu plánovací, realizační i kontrolní. Na základě marketingové situační analýzy byla sestavena SWOT analýza, stanoveny marketingové …víceAbstract:
The aim of the thesis is to suggest a marketing strategy for a specific company, including the marketing plan in order to deal with possible changes resulting from the current situation. Strategic marketing process, which is based on the strategic management process consists of planning, implementation and control. On the basis of marketing situational analysis SWOT analysis was set up, marketing objectives …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 9. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Marie Švarcová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
POŠVECOVÁ, Lenka. Strategický marketing ve vybrané firmě. Č. Budějovice, 2016. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Strategické marketingové plánování firmy
Lucie Foglová -
Strategické a marketingové plánování ve stavebním podniku
Kryštof Mór -
Efektivní marketingové strategické plánování na příkladu konkrétní firmy
Karolína Ryšavá -
Strategické plánování v marketingové komunikaci
Ondřej Krátký -
Adaptace marketingové strategie českých firem v oblasti e-commerce pro maďarský trh
Jan Pípal -
Analýza marketingové komunikace ve firmě Wincor Nixdorf s.r.o.
Markéta Beránková -
Marketingové výdaje a jejich vliv na velikost obratu
Dominika Plháková -
Strategické marketingové řízení velkého podniku
Adam Kopřiva
Název
Vložil
Vloženo
Práva