Role osobního asistenta a asistenta pedagoga ve vzdělávání žáků s kombinovaným postižením – Bc. Markéta Košťáková
Bc. Markéta Košťáková
Master's thesis
Role osobního asistenta a asistenta pedagoga ve vzdělávání žáků s kombinovaným postižením
The Role of Personal Assistant and Teaching Assistant in Education of Pupils with Multihandicap
Abstract:
Diplomová práce se zabývá zmapováním tématu a charakteristiky dvou pracovních pozic: osobního asistenta a asistenta pedagoga. Cílem výzkumu je specifikovat roli osobního asistenta a asistenta pedagoga ve vzdělávání žáků s kombinovaným postižením a popsat shody a rozdíly v jejich činnosti. Teoretická část popisuje jedince s kombinovaným postižením, zejména pojednává o definici, klasifikaci a etiologii …moreAbstract:
This thesis maps topic and characteristics of two positions: Personal assistant and teacher's assistants. The goal is to specify their roles in education of pupils with multiple disability and describe conformities and differences in their positions. Theoretical part describe individuals with multiple disability, especially deals with defitition, classification and etiology of the multiple disabilty …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 6. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Hana Joklíková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOŠŤÁKOVÁ, Markéta. \textit{Role osobního asistenta a asistenta pedagoga ve vzdělávání žáků s kombinovaným postižením}. Online. Master's thesis. Liberec: Technical University of Liberec, Faculty of Science, Humanities and Education. 2018. Available from: https://theses.cz/id/t75270/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Košťáková, Markéta. Role osobního asistenta a asistenta pedagoga ve vzdělávání žáků s kombinovaným postižením. Liberec, 2018. diplomová práce (Mgr.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnical University of Liberec
Faculty of Science, Humanities and EducationMaster programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Kompetence pedagogů pro práci s osobami s kombinovaným postižením.
Kateřina ZUBROVÁ -
Vzdělávání žáků s kombinovanými vadami na 1. stupni ZŠ v okrese Příbram s převahou lehkého mentálního postižení
Monika Fungáčová -
Problematika výuky žáků s kombinovaným postižením, projevy dítěte s kombinovaným postižením
Věra Tomanová -
Využití canisterapie u žáka s kombinovaným postižením
Denisa Šramelová -
Individuální vzdělávání dětí s mentálním a kombinovaným postižením a spolupráce školského poradenského zařízení s rodinou
Gabriela PROCHÁZKOVÁ -
Možnosti využití snoezelenu při práci s žáky s těžkým kombinovaným postižením
Kateřina ŠÍPOVÁ -
Analýza komunikačních schopností u žáků s kombinovaným postižením
Soňa Dočekalová -
Canisterapie a její vliv na žáky s kombinovaným postižením
Veronika Hlavinková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights