Role osobního asistenta a asistenta pedagoga ve vzdělávání žáků s kombinovaným postižením – Bc. Markéta Košťáková
Bc. Markéta Košťáková
Diplomová práce
Role osobního asistenta a asistenta pedagoga ve vzdělávání žáků s kombinovaným postižením
The Role of Personal Assistant and Teaching Assistant in Education of Pupils with Multihandicap
Anotace:
Diplomová práce se zabývá zmapováním tématu a charakteristiky dvou pracovních pozic: osobního asistenta a asistenta pedagoga. Cílem výzkumu je specifikovat roli osobního asistenta a asistenta pedagoga ve vzdělávání žáků s kombinovaným postižením a popsat shody a rozdíly v jejich činnosti. Teoretická část popisuje jedince s kombinovaným postižením, zejména pojednává o definici, klasifikaci a etiologii …víceAbstract:
This thesis maps topic and characteristics of two positions: Personal assistant and teacher's assistants. The goal is to specify their roles in education of pupils with multiple disability and describe conformities and differences in their positions. Theoretical part describe individuals with multiple disability, especially deals with defitition, classification and etiology of the multiple disabilty …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Hana Joklíková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOŠŤÁKOVÁ, Markéta. \textit{Role osobního asistenta a asistenta pedagoga ve vzdělávání žáků s kombinovaným postižením}. Online. Diplomová práce. Liberec: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/t75270/.
Jak správně citovat práci
Košťáková, Markéta. Role osobního asistenta a asistenta pedagoga ve vzdělávání žáků s kombinovaným postižením. Liberec, 2018. diplomová práce (Mgr.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Kompetence pedagogů pro práci s osobami s kombinovaným postižením.
Kateřina ZUBROVÁ -
Vzdělávání žáků s kombinovanými vadami na 1. stupni ZŠ v okrese Příbram s převahou lehkého mentálního postižení
Monika Fungáčová -
Problematika výuky žáků s kombinovaným postižením, projevy dítěte s kombinovaným postižením
Věra Tomanová -
Využití canisterapie u žáka s kombinovaným postižením
Denisa Šramelová -
Individuální vzdělávání dětí s mentálním a kombinovaným postižením a spolupráce školského poradenského zařízení s rodinou
Gabriela PROCHÁZKOVÁ -
Možnosti využití snoezelenu při práci s žáky s těžkým kombinovaným postižením
Kateřina ŠÍPOVÁ -
Analýza komunikačních schopností u žáků s kombinovaným postižením
Soňa Dočekalová -
Canisterapie a její vliv na žáky s kombinovaným postižením
Veronika Hlavinková
Název
Vložil
Vloženo
Práva