Analýza trhu a konkurence autoservisů a určení vhodné strategie pro vybraný autoservis – Zuzana Rázlová
Zuzana Rázlová
Bakalářská práce
Analýza trhu a konkurence autoservisů a určení vhodné strategie pro vybraný autoservis
Analysis of the Market and Competition of Car Services and Determination of the Appropriate Stragegy for the Chosen Service
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analýza konkurenceschopnosti vybraného autoservisu a doporučení vhodné strategie a změn pro posílení postavení na daném trhu. Součástí práce bude i analýza vnějšího a vnitřního prostředí uvedené firmy, SWOT analýza, srovnání nabízených služeb s konkurenčními nabídkami a charakteristika preferencí zákazníků. Na tomto základě bude navržena strategie pro zlepšení postavení firmy …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance a řízení
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.