Aneta Blažková

Bakalářská práce

Vnímání reklamních sdělení u zvolených cílových skupin

Perception of the Advertising by the Selected Target Audience
Anotace:
Cílem práce je ověřit jak daná věková skupina dětského publika vnímá vybrané reklamní komunikáty. Konkrétně jde o televizní reklamní spoty zaměřené přímo na dětského příjemce, spoty zaměřené na dospělé publikum, ale využívající prvky typické pro reklamu zaměřenou na děti, a nakonec reklamy zaměřené čistě na dospělého diváka. Výsledky práce by měly rozšířit současný stav poznání v oblasti percepce reklamy …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 7. 2022

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.