Vnímání reklamních sdělení u zvolených cílových skupin – Aneta Blažková
Aneta Blažková
Bakalářská práce
Vnímání reklamních sdělení u zvolených cílových skupin
Perception of the Advertising by the Selected Target Audience
Anotace:
Cílem práce je ověřit jak daná věková skupina dětského publika vnímá vybrané reklamní komunikáty. Konkrétně jde o televizní reklamní spoty zaměřené přímo na dětského příjemce, spoty zaměřené na dospělé publikum, ale využívající prvky typické pro reklamu zaměřenou na děti, a nakonec reklamy zaměřené čistě na dospělého diváka. Výsledky práce by měly rozšířit současný stav poznání v oblasti percepce reklamy …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 7. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.