Vnímání reklamních sdělení u zvolených cílových skupin – Aneta Blažková
Aneta Blažková
Bachelor's thesis
Vnímání reklamních sdělení u zvolených cílových skupin
Perception of the Advertising by the Selected Target Audience
Abstract:
Cílem práce je ověřit jak daná věková skupina dětského publika vnímá vybrané reklamní komunikáty. Konkrétně jde o televizní reklamní spoty zaměřené přímo na dětského příjemce, spoty zaměřené na dospělé publikum, ale využívající prvky typické pro reklamu zaměřenou na děti, a nakonec reklamy zaměřené čistě na dospělého diváka. Výsledky práce by měly rozšířit současný stav poznání v oblasti percepce reklamy …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 7. 2022
Thesis defence
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Travel/Tourism
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.