Aneta Blažková

Bachelor's thesis

Vnímání reklamních sdělení u zvolených cílových skupin

Perception of the Advertising by the Selected Target Audience
Abstract:
Cílem práce je ověřit jak daná věková skupina dětského publika vnímá vybrané reklamní komunikáty. Konkrétně jde o televizní reklamní spoty zaměřené přímo na dětského příjemce, spoty zaměřené na dospělé publikum, ale využívající prvky typické pro reklamu zaměřenou na děti, a nakonec reklamy zaměřené čistě na dospělého diváka. Výsledky práce by měly rozšířit současný stav poznání v oblasti percepce reklamy …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 7. 2022

Thesis defence

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Travel/Tourism

Theses on a related topic

  • No theses on a related topic available.