Kateřina KYSILKOVÁ

Master's thesis

Spotřebitelské vnímání privátních značek

Consumer perception of private label brands
Abstract:
Přestože jsou dnes privátní značky spotřebiteli poměrně dobře přijímané a jsou z velké části považovány za kvalitní, tak stále čelí různým problémům, které mohou jejich udržitelnost ohrozit. To potvrdilo hned několik autorů zabývající se spotřebitelským vnímáním privátních značek napříč různými zeměmi. Cílem práce bylo vyhodnotit postoje a vztah spotřebitelů k privátním značkám a určit faktory, které …more
Abstract:
Although private labels are now relatively well accepted by consumers and are largely considered to be of high quality, they still face various challenges that can threaten their sustainability. This has been confirmed by several authors dealing with consumer perceptions of private labels across different countries. The aim of this paper was to evaluate consumers' attitudes and relationship with private …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 11. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: doc. RNDr. Marta Žambochová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KYSILKOVÁ, Kateřina. Spotřebitelské vnímání privátních značek. Ústí nad Labem, 2022. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická