Spotřebitelské vnímání privátních značek – Kateřina KYSILKOVÁ
Kateřina KYSILKOVÁ
Diplomová práce
Spotřebitelské vnímání privátních značek
Consumer perception of private label brands
Anotace:
Přestože jsou dnes privátní značky spotřebiteli poměrně dobře přijímané a jsou z velké části považovány za kvalitní, tak stále čelí různým problémům, které mohou jejich udržitelnost ohrozit. To potvrdilo hned několik autorů zabývající se spotřebitelským vnímáním privátních značek napříč různými zeměmi. Cílem práce bylo vyhodnotit postoje a vztah spotřebitelů k privátním značkám a určit faktory, které …víceAbstract:
Although private labels are now relatively well accepted by consumers and are largely considered to be of high quality, they still face various challenges that can threaten their sustainability. This has been confirmed by several authors dealing with consumer perceptions of private labels across different countries. The aim of this paper was to evaluate consumers' attitudes and relationship with private …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 11. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. RNDr. Marta Žambochová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KYSILKOVÁ, Kateřina. Spotřebitelské vnímání privátních značek. Ústí nad Labem, 2022. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybranou prodejnou
Karpeta Karpeta -
Marketingový výzkum zákazníků obchodní firmy
Martina Šmikmátorová -
Marketingový výzkum kritických faktorů v součinnosti obchodních a logistických procesů s využitím nástrojů kauzální analýzy.
Tomáš Miloševský -
Marketingový výzkum a analýza spotřebitelského vnímání privátních značek
Jan Ziegelbauer -
Marketingový výzkum vybraných produktů na trhu ve státech Vietnam, Čína a Thaisko a Česká republika pro budoucí rozvoj obchodních vztahů.
Huy Hoang Pham -
Marketingový výzkum v obchodní společnosti
Šárka Smékalová -
Marketingový výzkum prodejní sítě družstva Jednota, OD Tábor metodou mystery aktivit
Jitka Hronová -
Marketingový výzkum nových obchodních příležitostí s vybranými neželeznými kovy
Lucie Vašicová