Radek Hanzlík

Diplomová práce

Customer service on the Czech mobile telecommunication market. Comparative Analysis

Zákaznické služby na českém mobilním telekomunikačním trhu. Komparativní analýza
Anotace:
Hlavním cílem této práce je porovnat kvalitu zákaznických služeb mezi klasickými mobilními operátory (MNOs) a virtuálními operátory (MVNOs) na českém telekomunikačním trhu. Sběr dat pro komparativní analýzu je proveden metodou mystery shopping .
Abstract:
The main goal of this thesis is to compare the quality of customer service between the Mobile Network Operators (MNOs) and Mobile Virtual Network Operators (MVNOs) on the Czech mobile telecommunication market. The mystery shopping method is used as the source of data for the comparative analysis.
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 2. 2016
  • Vedoucí: Jan Koudelka
  • Oponent: Petr Lédr

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/48694