Ing. Bogdan Santovac

Diplomová práce

Marketing communication models and surveillance economy

Marketing communication models and surveillance economy
Anotace:
This thesis researches surveillance economy and marketing communication models in the online marketing communications environment. In the first part, after the lay out of the research methodology, relevant literature is reviewed with the focus on the surveillance economy, consumer behaviour in such an environment and the role of social media, search engines and other online platforms. Further on, marketing …více
Abstract:
This thesis researches surveillance economy and marketing communication models in the online marketing communications environment. In the first part, after the lay out of the research methodology, relevant literature is reviewed with the focus on the surveillance economy, consumer behaviour in such an environment and the role of social media, search engines and other online platforms. Further on, marketing …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 1. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 2. 2020
  • Vedoucí: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Dušan Mladenović, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (angl.)