Porovnání kvantitativních a kvalitativních vlastností vybraných klonů odrůdy Sauvignon – Bc. Stanislav Pokorný
Bc. Stanislav Pokorný
Diplomová práce
Porovnání kvantitativních a kvalitativních vlastností vybraných klonů odrůdy Sauvignon
Comparison of quantitative and qualitative characteristics of selected clones of Sauvignon
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá porovnáním kvantitativních a kvalitativních vlastností vybraných klonů odrůdy Sauvignon. U jednotlivých klonů byly porovnány fenologické fáze, uvologický rozbor, rozbor moštu, rozbor vína a senzorické hodnocení.Celý pokus byl prováděn ve vinicích firmy Ampelos a.s. Celkem bylo sledováno osm klonů od odrůdy Sauviognon. U klonů byly sledovány fenologické fáze ve stejných …víceAbstract:
The research in this diploma thesis aims on the comparison of quantitative and qualitative characteristics of selected clones of variety Sauvignon blanc. For selected clones were compared phenological phases, uvological characteristics, analysis of grape must, wine analysis and sensory evaluation.The experiment was carried out in the vineyards of the company Ampelos a.s. It was observed eight clones …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Radek Sotolář, Ph.D.
- Oponent: Miroslav Horák, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Zahradnická fakultaMendelova univerzita v Brně
Zahradnická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Zahradnické inženýrství / Řízení zahradnických technologií
Práce na příbuzné téma
-
The role and application of market research (qualitative and quantitative) in inbound or domestic tourism industry
Lev Alimpiyev -
The role and application of market research (qualitative and quantitative) in inbound or domestic tourism industry
Iuliia Vlasova -
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
Katarína Marešová -
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
Jakub Kučera -
Adolescents’ and emerging adults’ attitudes towards people living with HIV and AIDS and their risk perception of HIV
Violeta Zefi -
COVID-19 and international trade: Issues and actions
Karina Ibarra De La Rosa -
Produkční a kvalitativní parametry ovsa z ekologického a konvenčního způsobu pěstování
Hana Marková -
Porovnání výnosových a kvalitativních parametrů pšenice ozimé a jarní odrůd vybraných pro projekt Ecobreed
Kristýna Dědová
Název
Vložil
Vloženo
Práva