Veronika LANGMAJEROVÁ

Bachelor's thesis

Série animovaných spotů pro TV kanál nebo web

Pes u cvokaře

Series of animated spot for TV or web
Abstract:
Hlavní linií videa je kousek života jednoho smutného psa, který vlastně neví, že je smutný. Tím je myšlena bezprostřednost, těchto tvorů jsou smutní, najednou prolítne míč a jsou šťastní, což se během pár vteřin může změnit. A tak probíhá i animace. Hlavní hrdina vypráví, co zažil, je naštvaný na majitele, kteří se k němu nechovali hezky. Když ho opustili, zůstal sám na pustém ostrově, kde vlastně …more
Abstract:
This bachelor thesis is focused on the creation of short animated spots. Its main purpose is to promote the project "Pes u cvokaře" and to provide the public with important information concerning this issue. The first video deals with the topic of abused, abandoned and discarded dogs. In the second video the illegal dog breeding is discussed. The main idea of the first video is to depict a dog's life …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2016
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Prof. akad. mal. Jiří Barta

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

LANGMAJEROVÁ, Veronika. Série animovaných spotů pro TV kanál nebo web. Plzeň, 2016. bakalářská práce (BcA.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta designu a umění Ladislava Sutnara

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta designu a umění Ladislava Sutnara
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

University of West Bohemia

Ladislav Sutnar Faculty of Design and Art

Bachelor programme / field:
Fine Arts / Multimedia Design, specialization Animation and Interaktive Art

Theses on a related topic

  • No theses on a related topic available.