Bc. Oliver Holman

Master's thesis

Kreativita v reklamě. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost

Creativity in advertising. How to reach consumers and provide them with experience
Anotácia:
Práce si stanovuje za cíl identifikaci hlavních činitelů, které jsou v současnosti považovány za pilíře kreativního přístupu ke konceptu reklamních kampaní, jeho naplnění je zakotveno do zodpovězení dvou výzkumných otázek. Jaké jsou hlavní pilíře kreativního přístupu k tvorbě reklamní kampaně? Jaké charakteristiky má reklamní kampaň, kterou spotřebitelé vnímají jako kreativní? Práce je svojí povahou …viac
Abstract:
The aim of the thesis is to identify the main factors that are currently considered to be the pillars of a creative approach to the concept of advertising campaigns. What are the main pillars of a creative approach to creating an advertising campaign? What are the characteristics of an advertising campaign that consumers perceive as creative? The work is by its nature theoretical and practical. Its …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2020
  • Vedúci: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Ilona Toufarová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní