Bc. Jitka Heráňová

Master's thesis

Rozbor image vybrané značky / firmy

Image analysis of selected brands / companies
Abstract:
Hlavní část diplomové práce bude mít dva směry. Teoretická část se bude zabývat rozborem a historií pojmů související s firemní identitou, firemní strategií a pojišťovnictví. Aplikační část bude obsahovat podrobný rozbor vývoje značky Allianz a její image a postupné získávání stability a jména silné a kvalitní značky v obecném pojetí. V aplikační části zapojím do své práce odborné úseky, se kterými …more
Abstract:
The main part of the thesis will be my two directions. The theoretical part will deal with the analysis of the history and concepts associated with corporate identity, corporate strategy and insurance. The application section will include a detailed analysis of the development Allianz brand and its image and gradually gaining stability and strong names and quality brands in the general sense. The application …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 16. 6. 2014
  • Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Reader: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní