Bc. Jitka Heráňová
Master's thesis
Rozbor image vybrané značky / firmy
Image analysis of selected brands / companies
Abstract:
Hlavní část diplomové práce bude mít dva směry. Teoretická část se bude zabývat rozborem a historií pojmů související s firemní identitou, firemní strategií a pojišťovnictví. Aplikační část bude obsahovat podrobný rozbor vývoje značky Allianz a její image a postupné získávání stability a jména silné a kvalitní značky v obecném pojetí. V aplikační části zapojím do své práce odborné úseky, se kterými …moreAbstract:
The main part of the thesis will be my two directions. The theoretical part will deal with the analysis of the history and concepts associated with corporate identity, corporate strategy and insurance. The application section will include a detailed analysis of the development Allianz brand and its image and gradually gaining stability and strong names and quality brands in the general sense. The application …moreKeywords
Marketing pojišťovnictví pojistný trh image identita značky firemní kultura firemní komunikace logo značka vedení (leadership) obchod prodej podpora prodeje positioning. Marketing insurance insurance market brand identity corporate culture corporate communication brand store leadership sale sale promotion positioning.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/w78nt/
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2014
- Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Reader: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Magnitude of corporate communication with media
Hazal Yildiz -
Nové styly řízení ve Škoda Auto a.s. se zaměřením na koncepci servant leadership
Michal Toman -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Corporate Identity und interne Betriebskommunikation. Eine Analyse am Beispiel von Ideal Automotive, s.r.o.
Matěj Klinka -
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
Lucie Zábranská -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
David Vincenc -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Šárka Topičová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingového mixu
Jakub Červenka