Rozbor image vybrané značky / firmy – Bc. Jitka Heráňová
Bc. Jitka Heráňová
Diplomová práce
Rozbor image vybrané značky / firmy
Image analysis of selected brands / companies
Anotace:
Hlavní část diplomové práce bude mít dva směry. Teoretická část se bude zabývat rozborem a historií pojmů související s firemní identitou, firemní strategií a pojišťovnictví. Aplikační část bude obsahovat podrobný rozbor vývoje značky Allianz a její image a postupné získávání stability a jména silné a kvalitní značky v obecném pojetí. V aplikační části zapojím do své práce odborné úseky, se kterými …víceAbstract:
The main part of the thesis will be my two directions. The theoretical part will deal with the analysis of the history and concepts associated with corporate identity, corporate strategy and insurance. The application section will include a detailed analysis of the development Allianz brand and its image and gradually gaining stability and strong names and quality brands in the general sense. The application …víceKlíčová slova
Marketing pojišťovnictví pojistný trh image identita značky firemní kultura firemní komunikace logo značka vedení (leadership) obchod prodej podpora prodeje positioning. Marketing insurance insurance market brand identity corporate culture corporate communication brand store leadership sale sale promotion positioning.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/w78nt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2014
- Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Magnitude of corporate communication with media
Hazal Yildiz -
Nové styly řízení ve Škoda Auto a.s. se zaměřením na koncepci servant leadership
Michal Toman -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Corporate Identity und interne Betriebskommunikation. Eine Analyse am Beispiel von Ideal Automotive, s.r.o.
Matěj Klinka -
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
Lucie Zábranská -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
David Vincenc -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Šárka Topičová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingového mixu
Jakub Červenka