Bc. Jitka Heráňová

Diplomová práce

Rozbor image vybrané značky / firmy

Image analysis of selected brands / companies
Anotace:
Hlavní část diplomové práce bude mít dva směry. Teoretická část se bude zabývat rozborem a historií pojmů související s firemní identitou, firemní strategií a pojišťovnictví. Aplikační část bude obsahovat podrobný rozbor vývoje značky Allianz a její image a postupné získávání stability a jména silné a kvalitní značky v obecném pojetí. V aplikační části zapojím do své práce odborné úseky, se kterými …více
Abstract:
The main part of the thesis will be my two directions. The theoretical part will deal with the analysis of the history and concepts associated with corporate identity, corporate strategy and insurance. The application section will include a detailed analysis of the development Allianz brand and its image and gradually gaining stability and strong names and quality brands in the general sense. The application …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2014
  • Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Oponent: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní