Ondřej Podlešák
Diplomová práce
Strategie organizace
Strategy of an organisation
Anotace:
Cílem diplomové práce je stanovení dílčí strategie organizace pro společnost Centrum finanční gramotnosti, o.s.. Strategie musí respektovat udržení či vytvoření konkurenční výhody. Strategie je formulována na základně externí a interní analýzy podniku. Externí analýzu tvoří analýza okolí podniku a dále analýza konkurenčního prostředí. Byly využity PEST analýza a Porterova 5F. V rámci interní analýzy …víceAbstract:
The main goal of this thesis is to propose partial strategy of company named Centrum financni gramotnosti. The strategy must respect keeping or generating of competitive advantage. It is formed on basis of internal and external analysis. External analysis is divided into analysing environment and competition. PEST analysis and Porter's 5F analysis were used. Internal analysis covers the company's resources …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/47145
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 9. 2015
- Vedoucí: František Kovář
- Oponent: Jan Král
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/47145
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Návrh strategie neziskové organizace Pop Academy, z.s.
Zuzana Radová -
Komunikační strategie vybrané neziskové organizace
Petra Zelinková -
Komunikační strategie na pozadí neziskové organizace sociálních služeb
Michaela Venclová -
Marketingová strategie vybrané neziskové organizace
Tomáš Kolomazník -
Zhodnocení a návrh fundraisingové strategie neziskové organizace JA Czech
Karolína Jahodová -
PR strategie neziskové organizace NAUTIS zaměřena na individuální dárce
Kateřina Neumannová -
Komunikační PR strategie neziskové organizace UNICEF
Markéta Váňová -
Marketingová strategie neziskové organizace Rodinné Integrační Centrum z.s.
Lucie Seková