Využití muzikoterapie v práci učitele hudební výchovy – Bc. Daniela Hlaváčková
Bc. Daniela Hlaváčková
Bakalářská práce
Využití muzikoterapie v práci učitele hudební výchovy
The use of music therapy in the work of teachers of music education
Anotace:
V předložené práci se zabývám muzikoterapií na základní škole, neboť muzikoterapie je v České republice oborem s krátkou tradicí, který se neustále rozvíjí a v současné době je velice aktuálním tématem. Práce je dělena na teoretickou a empirickou část (tato zahrnuje metodologii a výsledky výzkumu). Cílem mého výzkumu bylo popsat, jakými způsoby je muzikoterapie využívána učiteli hudební výchovy na …víceAbstract:
The bachelor work deals with musical therapy at lower secondary school because musical therapy in the Czech Republic is field with a short tradition which is continually evolving and it is very topical issue in recent time. The work is divided into a theoretical and empirical part (which includes the methodology and research results). The aim of my research was to describe the ways in which musical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/wbomh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2011
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Bc. Zuzana Šalamounová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Sociální pedagogika a poradenství
Práce na příbuzné téma
-
Porovnání výsledků okresního kola soutěže Odznak všestrannosti olympijských vítězů na Praze 5 v letech 2018 a 2022
Radek SKÁLA -
Hodnotové orientace žáků 2. stupně základních škol
Šárka Hrazdilová -
Postoj žáků 2. stupně ZŠ k hudební výchově
Lenka Váradiová -
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy pohledem učitelů, náměty na přípravu dítěte do 1. ročníku základní školy
Lenka Šavrňáková -
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
Posouzení fyzické bezpečnosti Základní školy a Základní umělecké školy Líbeznice
Markéta Solarová -
Spolupráce učitelů a rodičů na II. stupni vybrané základní školy a waldorfské základní školy
Hana Hanzlíková -
Klima ve třídě malotřídní základní školy a úplné základní školy z pohledu žáků a učitelů
Hana Palečková