Contrastive Rhetoric for Teaching Purposes in the Czech Republic – Bc. Michaela Hradilová
Bc. Michaela Hradilová
Master's thesis
Contrastive Rhetoric for Teaching Purposes in the Czech Republic
Contrastive Rhetoric for Teaching Purposes in the Czech Republic
Anotácia:
Tato práce pojednává o nepříliš známé teorii, která se zabývá výukou psaní v anglickém jazyce - teorii Contrastive Rhetoric. Tento pojem se poprvé objevil v šedesátých letech v USA a za jeho rozšířením stál lingvista Robert Kaplan. Tato teorie tvrdí, že pro studenty angličtiny není dostatečné naučit se gramatiku a syntaktická pravidla jazyka, ale je také třeba pochopit logiku anglického stylu psaní …viacAbstract:
This paper investigates a not very well known theory about teaching writing in English – the Contrastive Rhetoric theory. This theory emerged in the 60s in the USA and it was a linguist, Robert Kaplan, who was the forefather of its beginnings. The theory says that for students of English it is not enough to learn the grammar and syntactic rules of the L2 but they need to grasp the logic of the English …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/huvyn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2014
- Vedúci: M.A. James Edward Thomas
- Oponent: B.A. Nicola Catherine Fořtová, M.A.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Teacher Training for Secondary Schools / Upper Secondary School Teacher Training in English Language and Literature
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.