Bc. Michaela Hradilová

Diplomová práce

Contrastive Rhetoric for Teaching Purposes in the Czech Republic

Contrastive Rhetoric for Teaching Purposes in the Czech Republic
Anotace:
Tato práce pojednává o nepříliš známé teorii, která se zabývá výukou psaní v anglickém jazyce - teorii Contrastive Rhetoric. Tento pojem se poprvé objevil v šedesátých letech v USA a za jeho rozšířením stál lingvista Robert Kaplan. Tato teorie tvrdí, že pro studenty angličtiny není dostatečné naučit se gramatiku a syntaktická pravidla jazyka, ale je také třeba pochopit logiku anglického stylu psaní …více
Abstract:
This paper investigates a not very well known theory about teaching writing in English – the Contrastive Rhetoric theory. This theory emerged in the 60s in the USA and it was a linguist, Robert Kaplan, who was the forefather of its beginnings. The theory says that for students of English it is not enough to learn the grammar and syntactic rules of the L2 but they need to grasp the logic of the English …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2014
  • Vedoucí: M.A. James Edward Thomas
  • Oponent: B.A. Nicola Catherine Fořtová, M.A.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.