Strategie zpřístupňování brněnského podzemí a návrhy na jeho začlenění do veřejného prostoru – Bc. Denisa Budajová
Bc. Denisa Budajová
Master's thesis
Strategie zpřístupňování brněnského podzemí a návrhy na jeho začlenění do veřejného prostoru
Strategies of opening the Brno underground to the public and proposals for its integration into the public space
Abstract:
Diplomová práce o brněnském podzemí je rozdělena do dvou částí: 1) historické, se zaměřením na vznik a proměny rolí podzemních prostorů, 2) manažerské, věnované jejich současném využití. Důležitým zdrojem informací, tvořícím přílohu práce, byl rozhovor s odborníkem Ing. Alešem Svobodou, který se danému tématu věnuje již více než 35 let. Cílem je zhodnocení manažerských aspektů zpřístupnění brněnského …moreAbstract:
The diploma thesis about the Brno underground is divided into two parts: 1)historical, focusing on the origins and changes in the roles of underground spaces, 2)managerial, focusing on their current usage. An important source of information, forming an appendix to the thesis, was an interview with the expert Ing. Aleš Svoboda, who has been working on the topic for more than 35 years. The aim is to …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2023
Identifier:
https://is.muni.cz/th/d70wl/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2023
- Supervisor: PhDr. Aleš Filip, Ph.D.
- Reader: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BUDAJOVÁ, Denisa. \textit{Strategie zpřístupňování brněnského podzemí a návrhy na jeho začlenění do veřejného prostoru}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Arts. 2023. Available from: https://theses.cz/id/t8i34z/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Culture Management / Culture Management
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie brněnského podzemí
Jana Zámoravcová -
Management vinařského projektu Ze sklepa do sklepa
Kristýna Trsová