Bc. Jitka Grossmannová

Diplomová práce

Počítačové hry a subjektivní plynutí času

Computer games and players flow of time
Anotace:
Diplomová práce se zabývá konceptem času v počítačových digitálních hrách, konkrétně subjektivním plynutím času v rámci různých žánrů her pohledem herního uživatele. Cílem práce je v teoretické části stručně popsat herní žánry a jejich vnitřní strukturu s ohledem na plynutí času, shrnout nejpodstatnější výzkumy co se týče plynutí času jak uvnitř hry samotné, tak i subjektivně vnímanou dobu, kterou …více
Abstract:
The diploma thesis analyses concept of time in digital computer games, especially the subjective flow of time within various genres of games from the perspective of the game user. The aim of the thesis is to briefly describe the game genres and their internal structure considering flow of time, summarize the most important research based on time within the game itself and also the time spent by player …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 8. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 9. 2021
  • Vedoucí: Mgr. Ondřej Krajtl
  • Oponent: Mgr. et Mgr. Zdeněk Záhora

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta