Počítačové hry a subjektivní plynutí času – Bc. Jitka Grossmannová
Bc. Jitka Grossmannová
Diplomová práce
Počítačové hry a subjektivní plynutí času
Computer games and players flow of time
Anotace:
Diplomová práce se zabývá konceptem času v počítačových digitálních hrách, konkrétně subjektivním plynutím času v rámci různých žánrů her pohledem herního uživatele. Cílem práce je v teoretické části stručně popsat herní žánry a jejich vnitřní strukturu s ohledem na plynutí času, shrnout nejpodstatnější výzkumy co se týče plynutí času jak uvnitř hry samotné, tak i subjektivně vnímanou dobu, kterou …víceAbstract:
The diploma thesis analyses concept of time in digital computer games, especially the subjective flow of time within various genres of games from the perspective of the game user. The aim of the thesis is to briefly describe the game genres and their internal structure considering flow of time, summarize the most important research based on time within the game itself and also the time spent by player …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 8. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/uf8y7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 9. 2021
- Vedoucí: Mgr. Ondřej Krajtl
- Oponent: Mgr. et Mgr. Zdeněk Záhora
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Teorie interaktivních médií / Teorie interaktivních médií
Práce na příbuzné téma
-
Virtual Humans: Immersive Virtual Reality in Psychological Research
Alžběta Šašinková -
Stress exposure and self-regulation in Virtual Reality
Bojan Kerouš -
Přepracování počítačové hry Hobo: Tough Life do virtuální reality
Jiří Vašica -
Únik od reality v souvislosti dlouhodobého hraní PC her
Natálie ŽÁČKOVÁ -
Návrh a implementace počítačové hry pro virtuální realitu
Adam Donocik -
Analysis and detection of online game cheating software
Tomáš Čurda -
VYBRANÉ OSOBNOSTNÍ CHARAKTERISTIKY HRÁČŮ DIGITÁLNÍCH HER A JEJICH SOUVISLOST S HERNÍMI ŽÁNRY
Radek MLÁDEK -
Analýza online herních žánrů se zaměřením na excesivní hraní
Michal Dvořák