Bc. Petr Kolbaba
Master's thesis
Možnosti zlepšení marketingu u malé firmy
Possibilities of improving marketing for a small business
Abstract:
Cílem této diplomové práce je navrhnout možnosti zlepšení marketingu u firmy Jindra Kolbabová PLASTER-COLOR, začínající prodejny stavebnin a krbových vložek, která by měla firmě pomoci vybudovat silnější pozici na trhu, získat více zákazníků a zdokonalit poskytované služby.Abstract:
The aim of this thesis is to propose possibilities to improve marketing of the Jindra Kolbabová PLASTER-COLOR company, a newly opened shop with construction materials and fireplace inserts, which should help the company build a stronger position in the market, get more customers and improve services.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2013
Identifier:
https://is.sting.cz/th/tqvro/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 5. 2013
- Supervisor: Ing. Rostislav Tesař
- Reader: Ing. Martin Sadílek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Master programme / field:
Economy and Management / Business Economy and Management
Theses on a related topic
-
Podnikání vybrané obchodní firmy (MSP) - marketing, nákup, prodej
Michaela GRIGAROVÁ -
Marketing prodeje nemovitostí
Dmitrii Ivanov -
Multilevel marketing a přímý prodej
Lucie Purchartová -
Financování, marketing a prodej developerských projektů
Jan Štěp