Srovnaní oceňovacích schémat při prodeji digitální hudby – Ing. Soňa Jakubová Niedermayerová
Ing. Soňa Jakubová Niedermayerová
Master's thesis
Srovnaní oceňovacích schémat při prodeji digitální hudby
Comparison of various pricing schemes when selling digital music
Abstract:
Předmětem diplomové práce je porovnání různých oceňovacích schémat, která by mohla být využívána při prodeji digitální hudby, a to nejen navzájem, ale i s cenami, za které hudbu prodává Google Music. Konkrétně se bude jednat o cenovou diskriminaci prvního stupně, uniform pricing component pricing, pure bundling, bundling, dvousložkový tarif, nelineární ceny, mixed bundling a cenovou diskriminaci třetího …moreAbstract:
The goal of the thesis is to compare various pricing schemes that could be applied to selling digital music. Specifically, I focus on first degree price discrimination, uniform pricing component pricing, pure bundling, bundling, two-part tariff, non-linear prices, mixed bundling and third degree price discrimination. It turned out that the scheme to gain the most profit to the seller is two-part tariff …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2015
Identifier:
https://is.muni.cz/th/nfr0h/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2015
- Supervisor: Ing. Rostislav Staněk, Ph.D.
- Reader: Ing. Jan Jonáš, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JAKUBOVÁ NIEDERMAYEROVÁ, Soňa. \textit{Srovnaní oceňovacích schémat při prodeji digitální hudby}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Economics and Administration. 2015. Available from: https://theses.cz/id/t8uikg/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economic Theory / Economics
Theses on a related topic
-
Průmysl populární hudby v období legislativních proměn ochrany duševního vlastnictví v souvislosti s digitálním šířením hudby.
Jana Kukačková -
Prodej hudby pomocí digitálních platforem
Radek Mikan -
Analýza prodeje digitální hudby ve spojení s mobilními operátory na českém trhu a v zahraničí
Renáta Urbanová -
Vývoj forem distribuce hudby se zaměřením na digitální služby a zhodnocení pohledu generace Y na investice do hudby
Anna Dvořáková -
Role marketingu v oblasti digitálně distribuované hudby
Pavlína DOČKALOVÁ