Srovnaní oceňovacích schémat při prodeji digitální hudby – Ing. Soňa Jakubová Niedermayerová
Ing. Soňa Jakubová Niedermayerová
Diplomová práce
Srovnaní oceňovacích schémat při prodeji digitální hudby
Comparison of various pricing schemes when selling digital music
Anotace:
Předmětem diplomové práce je porovnání různých oceňovacích schémat, která by mohla být využívána při prodeji digitální hudby, a to nejen navzájem, ale i s cenami, za které hudbu prodává Google Music. Konkrétně se bude jednat o cenovou diskriminaci prvního stupně, uniform pricing component pricing, pure bundling, bundling, dvousložkový tarif, nelineární ceny, mixed bundling a cenovou diskriminaci třetího …víceAbstract:
The goal of the thesis is to compare various pricing schemes that could be applied to selling digital music. Specifically, I focus on first degree price discrimination, uniform pricing component pricing, pure bundling, bundling, two-part tariff, non-linear prices, mixed bundling and third degree price discrimination. It turned out that the scheme to gain the most profit to the seller is two-part tariff …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/nfr0h/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Rostislav Staněk, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jan Jonáš, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomické teorie / Ekonomie
Práce na příbuzné téma
-
Průmysl populární hudby v období legislativních proměn ochrany duševního vlastnictví v souvislosti s digitálním šířením hudby.
Jana Kukačková -
Prodej hudby pomocí digitálních platforem
Radek Mikan -
Analýza prodeje digitální hudby ve spojení s mobilními operátory na českém trhu a v zahraničí
Renáta Urbanová -
Vývoj forem distribuce hudby se zaměřením na digitální služby a zhodnocení pohledu generace Y na investice do hudby
Anna Dvořáková -
Role marketingu v oblasti digitálně distribuované hudby
Pavlína DOČKALOVÁ