Bc. Jan Valder

Master's thesis

Marketingová strategie prodeje finančního produktu

Marketing strategy of selling financial product
Abstract:
Správné nastavení marketingové strategie a marketingové kampaně představuje hlavní roli v dosažení stanovených cílů každé společnosti, a to s ohledem na aktuální dění na trhu, přání a potřeby zákazníků. Nedílnou součástí je určit komunikační mix, který je pro tuto cílovou skupinu nejefektivnější.Komunikační mix je marketingový nástroj, prostřednictvím kterého dosahujeme nastavených cílů. Hlavním cílem …more
Abstract:
Proper set-up of marketing strategy and marketing campaign is a key factor in achieving the goals of each company, taking into account the current market situation, wishes and needs of customers. An integral part is to determine the most effective communication mix for the target group. A communications mix is a marketing tool throughout which the main goals can be achieved. The main aim of this thesis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 9. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 11. 2017
  • Supervisor: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
  • Reader: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní