Spotřebitelské chování rezidentů ČR v rámci cestovního ruchu v Brně – Bc. Filip Vedral
Bc. Filip Vedral
Bakalářská práce
Spotřebitelské chování rezidentů ČR v rámci cestovního ruchu v Brně
The consumer behavior of residents of Czech Republic in tourism in Brno
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na spotřebitelské chování rezidentů České republiky v rámci cestovního ruchu v Brně. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. V praktické části je zaznamenán průběh a výsledek výzkumu, který proběhl mezi rezidenty České republiky, kteří v minulosti navštívili statutární město Brno. Práce analyzuje vývoj spotřebitelského chování turistů v Brně. Otázky …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on the consumer behavior of residents of the Czech Republic in tourism in Brno. The work is divided into two parts, theoretical and practical. The practical part records the course and results of research that took place among residents of the Czech Republic, who visited the statutory city of Brno in the past. The work analyzes the development of consumer behavior in Brno …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/ig199/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2021
- Vedoucí: Ing. Petr Janeček, Ph.D.
- Oponent: Ing. Liběna Jarolímková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Regionální rozvoj / Management rozvoje měst a regionů
Práce na příbuzné téma
-
Consumers' Attitudes towards Culinary Events in the Czech Republic
Eliška Beránková -
Analýza značkové strategie a komunikace podznaček společnosti O2 Czech Republic
Zuzana Brůhová -
The Effect of Electricity Prices on Consumption Patterns in the Czech Republic
Anara Amangaliyeva -
Analysis of Reading Habits in the Czech Republic
Michelle Wing Lam Wong -
Market entry strategy of the application Sportafolio for the Czech Republic
Danolt Hersson Díaz Vera -
Marketing Strategy and image of Starbucks with focus on the Czech Republic and Turkey
Aylin Sadıkoğlu -
The impact of electricity price on inflation in the Czech Republic: An ARDL analysis
Zhanel Zhanbussinova -
Choosing telecommunication service providers by expats living in the Czech Republic
Volodymyr Gerashchenko