Spotřebitelské chování rezidentů ČR v rámci cestovního ruchu v Brně – Bc. Filip Vedral
Bc. Filip Vedral
Bachelor's thesis
Spotřebitelské chování rezidentů ČR v rámci cestovního ruchu v Brně
The consumer behavior of residents of Czech Republic in tourism in Brno
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na spotřebitelské chování rezidentů České republiky v rámci cestovního ruchu v Brně. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. V praktické části je zaznamenán průběh a výsledek výzkumu, který proběhl mezi rezidenty České republiky, kteří v minulosti navštívili statutární město Brno. Práce analyzuje vývoj spotřebitelského chování turistů v Brně. Otázky …moreAbstract:
This bachelor thesis focuses on the consumer behavior of residents of the Czech Republic in tourism in Brno. The work is divided into two parts, theoretical and practical. The practical part records the course and results of research that took place among residents of the Czech Republic, who visited the statutory city of Brno in the past. The work analyzes the development of consumer behavior in Brno …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2021
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/ig199/
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2021
- Supervisor: Ing. Petr Janeček, Ph.D.
- Reader: Ing. Liběna Jarolímková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VEDRAL, Filip. \textit{Spotřebitelské chování rezidentů ČR v rámci cestovního ruchu v Brně}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2021. Available from: https://theses.cz/id/t8za0y/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / field:
Regional Development / Urban and Regional Development Management
Theses on a related topic
-
Consumers' Attitudes towards Culinary Events in the Czech Republic
Eliška Beránková -
Analýza značkové strategie a komunikace podznaček společnosti O2 Czech Republic
Zuzana Brůhová -
The Effect of Electricity Prices on Consumption Patterns in the Czech Republic
Anara Amangaliyeva -
Analysis of Reading Habits in the Czech Republic
Michelle Wing Lam Wong -
Market entry strategy of the application Sportafolio for the Czech Republic
Danolt Hersson Díaz Vera -
Marketing Strategy and image of Starbucks with focus on the Czech Republic and Turkey
Aylin Sadıkoğlu -
The impact of electricity price on inflation in the Czech Republic: An ARDL analysis
Zhanel Zhanbussinova -
Importing Wine from North Macedonia to the Czech Republic
David Heidler