Návrh PR aktivit pro společnost Conseq Investment Management – Bc. Jana Náchodská
Bc. Jana Náchodská
Master's thesis
Návrh PR aktivit pro společnost Conseq Investment Management
The Proposal of PR Activities for the Company Conseq Investment Management
Abstract:
Diplomová práce řeší návrh PR aktivit pro společnost z oblasti financí. Zaměřuje se zejména na media relations a pomocí mediální analýzy hledá možnosti vedoucí ke zvýšení publicity ve prospěch společnosti. Vychází přitom z teoretických i praktických poznatků jak obecných PR, tak i z poznatků PR specializace, která je známá jako finanční PR. Návrh je postaven pro konkrétní společnost, její činnost a …moreAbstract:
This thesis deals with the proposal of PR activities for a company in the finance sector. It focuses mainly on media relations and by the means of media analysis it searches for opportunities leading to increased publicity for the company. It is based on the theoretical and practical knowledge of the general PR and from the knowledge of PR specialization, which is known as the financial PR. The proposal …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/qvy7t/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 6. 2013
- Supervisor: Ing. Tereza Dvořáková
- Reader: Ing. Pavel Klička
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Komunikace a public relations chovatelských potřeb pro sportovní kynologii
Laura Richter -
Využívání public relations v marketingové komunikaci organizace Microdis Electronics s.r.o.
Karolína Matějková -
Marketingová komunikace se zaměřením na public relations v knihovně Jiřího Mahena v Brně
Veronika Juráková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl -
Analýza marketingové komunikace konkrétního podniku s důrazem na Public Relations
Tomáš Psota -
Měření efektivity Public relations se zaměřením na media relations a následná aplikace na konkrétní PR kampaň
Jana Wiesnerová