Marketingové řízení firmy Fusamatic Fittings, s.r.o. – Lukáš LAHOLA
Lukáš LAHOLA
Bakalářská práce
Marketingové řízení firmy Fusamatic Fittings, s.r.o.
Marketing Management Company Fusamatic Fittings, s.r.o.
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřená na marketingové řízení pro malé a střední organizace. Práce obsahuje definování pojmů obchodní jednotky, segmentace trhu, marketingové plánování. Ve firmě Fusamatic Fittings s. r. o. se zabývám SWOT, PEST analýzou.Abstract:
Bachelor thesis focuses on marketing management for small and medium-sized organizati-ons. Work includes defining the concepts business unit, market segmentation, marketing planning. In the company Fusamatic Fittings Ltd deals with SWOT, PEST analysis.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2010
Identifikátor:
15462
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2010
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LAHOLA, Lukáš. Marketingové řízení firmy Fusamatic Fittings, s.r.o.. Uherské Hradiště, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 07. 05. 2030
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízeníPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta logistiky a krizového řízeníBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Logistika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingove plánování ve stavebním podniku
Jakub Procházka -
Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně společnosti Yamaha Motor Europe N.V. pomocí nástrojů integrované marketingové komunikace
Eva Hlavatá -
Marketingové plánování
Eliška Křelinová -
Audit marketingové komunikace vybrané firmy.
Denisa Vernerová -
Návrh marketingové strategie firmy
Karolína Brůnová -
Moderní aplikace marketingové komunikace v podnikové praxi
Kristýna Svobodová -
Analýza marketingové komunikace vybraného podniku
Adéla Zárubová -
Návrh marketingové strategie firmy mousemad, s.r.o.
Kristýna Smolíková