Motivace pro výtvarné činnosti u dětí s ADHD – Bc. Kristýna Konstatská
Bc. Kristýna Konstatská
Bakalářská práce
Motivace pro výtvarné činnosti u dětí s ADHD
Motivation for art activities for children with ADHD
Anotace:
Bakalářská práce „Motivace pro výtvarné činnosti u dětí s ADHD“ se zabývá možnostmi výtvarné seberealizace dětí s hyperaktivitou a poruchami pozornosti. Je tvořena teoretickou a praktickou částí. Nejdříve se zabývám poruchou ADHD, charakterizuji hlavní znaky, které mají mimo jiné i vliv na výtvarný projev dítěte. V praktické části popisuji intervence do hodin výtvarné výchovy konkrétní třídy, kde jsou …víceAbstract:
Bachelor thesis "Motivation for art activities for children with ADHD," deals with possibilities of artistic self-realization of children with hyperactivity and attention deficit disorder. It consists of theoretical and practical parts. First, I deal with ADHD disorder and characterize the main features, which among other things affect the artistic expression of the child. In the practical part I describe …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/dcmwc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2015
- Vedoucí: doc. PaedDr. Hana Stadlerová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Speciální výtvarná výchova se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Analýza podmínek vzdělávání žáka s PAS a s komorbidními poruchami na 2. stupni běžné základní školy
Markéta Krčmářová -
Rozvoj komunikačních dovedností u žáků s poruchami autistického spektra s využitím Edukačně-hodnotícího profilu
Lucie Šťastná -
Zkušenosti českých pedagogů výchovy ke zdraví s žáky s poruchami příjmu potravy
Veronika Gilbertová -
Integrace dítěte s poruchami chování a s deprivačním syndromem na 2. stupni běžné základní školy
Markéta Suráková -
Práce s žáky s poruchou autistického spektra v alternativních školách
Kristýna Ševčíková -
Rozvoj žáků s poruchou autistického spektra v pracovních činnostech na základní škole pro žáky s autismem v Jihomoravském kraji
Petr Ovad -
Komunikace s žáky s poruchami chování
Václava Adamčíková -
Výchova a vzdělávání jedince s poruchou pozornosti a hyperaktivitou
Daniel SÝKORA