Projektová strategie Nadace Terezy Maxové – Mgr. Pavlína SOMMEROVÁ
Mgr. Pavlína SOMMEROVÁ
Master's thesis
Projektová strategie Nadace Terezy Maxové
Project strategie of Tereza Maxová Foundation
Abstract:
Tato práce se zabývá projektovou strategií Nadace Terezy Maxové, která však může být nástrojem i pro jiné nestátní neziskové organizace při vytváření jejich vlastní projektové strategie. Strategie je založena na analýze tržního postředí, ve kterém se Nadace Terezy Maxové pohybuje a na rozborech stávajících nadačních projektů. Práce vychází z teorie komerčního marketingu s přihlédnutím k dostupným teoriím …moreAbstract:
This text contains project strategy for Tererza Maxová Foundation, which can be also used by other non profit organizations for creating their own project strategy. This strategy is grounded in the analysis of market enviroment, in which is Tereza Maxová Foundation operating and in the analysis of current projects of the foundation. The text is based on the Theory of Commercial Marketing with references …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2006
Accessible from:: 15. 5. 2006
Identifier:
2791
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2006
- Supervisor: PaedDr. Marcela Göttlichová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SOMMEROVÁ, Pavlína. \textit{Projektová strategie Nadace Terezy Maxové} Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2006. Available from: https://theses.cz/id/t9hybe/. [cit. 2024-03-29].
The right form of listing the thesis as a source quoted
SOMMEROVÁ, Pavlína. Projektová strategie Nadace Terezy Maxové. Zlín, 2006. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 05. 2006
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 15. 5. 2006 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and communication studies / Marketing and social communications
Theses on a related topic
-
Nestátní neziskové organizace a jejich význam v systému sociálních služeb na příkladu vybraných nestátních neziskových organizací
Anna Dusková -
Nestátní neziskové organizace - jejich místo v rozvoji občanské společnosti se zaměřením na vybranou neziskovou organizaci
Karolína Lančová -
Komparace příspěvkové organizace a nestátní neziskové organizace
Hana Pospíšilová -
Diverzifikace zdrojů financování jako nástroj udržitelnosti nestátní neziskové organizace
Michal Španihel -
Formy podpory nestátních neziskových organizací se zaměřením na testament fundraising (případová studie organizace fungující v České republice a ve Francii)
Lucie Habánová -
Finanční analýza vybrané nestátní neziskové organizace
Gabriela Knollová -
Specifika financování nestátní neziskové organizace
Simona Dimitriadisová -
Stejné poslání, odlišné hospodaření: porovnání financování nestátní a veřejné neziskové organizace
Diana Pavlusíková