Bc. Lucie Trková

Bakalářská práce

Marketingová a komunikační strategie energetické společnosti ČEZ, a. s.

Marketing and communication strategy of energetic company ČEZ, a. s.
Anotace:
Tato bakalářská práce je věnována problematice marketingové a komunikační strategie společnosti ČEZ, a. s. V teoretické části práce jsou vymezeny obecné pojmy týkající se marketingové komunikace. V praktické části jsou pak tyto obecné pojmy aplikovány na marketingovou komunikaci Skupiny ČEZ. Cílem teoretické části práce je popsat moderní metody tvorby marketingové strategie a marketingového mixu. Cílem …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with marketing and communication strategy of the company ČEZ, a. s. In the theoretical part of the work general concepts related to marketing communications are defined . In the practical part the general concepts are applied to the marketing communication of the company ČEZ, a. s. The aim of the theoretical part is to describe modern methods of marketing strategy and marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2014
  • Vedoucí: PhDr. Adolf Vodrážka
  • Oponent: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní