Simona Haganová

Bakalářská práce

Hudební složka reklamy a její vnímání spotřebitelem

Music component of advertising and its perception by the consumer
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje problematice hudební složky reklamy a jejího vnímání spotřebitelem. Cílem práce je analyzovat hudbu v reklamních spotech a její působení na emoční složku vybraného spotřebitelského segmentu, kterým jsou mileniálové a generace Z. Teoretická část práce se zabývá psychologií reklamy a spotřebitele. V rámci literární rešerše jsou diskutovány možnosti využití hudební složky …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the issue of the musical component used in advertising and its perception by the consumer. The aim of the thesis is to analyze music in advertising spots and its impact on the emotional component of the selected consumer segment, which are the millennials and generation Z. The theoretical part deals with the psychology of advertising and consumers. The literature search …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2019
  • Vedoucí: Daria Gunina
  • Oponent: Michal Šimůnek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/76761