Hudební složka reklamy a její vnímání spotřebitelem – Simona Haganová
Simona Haganová
Bakalářská práce
Hudební složka reklamy a její vnímání spotřebitelem
Music component of advertising and its perception by the consumer
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje problematice hudební složky reklamy a jejího vnímání spotřebitelem. Cílem práce je analyzovat hudbu v reklamních spotech a její působení na emoční složku vybraného spotřebitelského segmentu, kterým jsou mileniálové a generace Z. Teoretická část práce se zabývá psychologií reklamy a spotřebitele. V rámci literární rešerše jsou diskutovány možnosti využití hudební složky …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the issue of the musical component used in advertising and its perception by the consumer. The aim of the thesis is to analyze music in advertising spots and its impact on the emotional component of the selected consumer segment, which are the millennials and generation Z. The theoretical part deals with the psychology of advertising and consumers. The literature search …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76761
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2019
- Vedoucí: Daria Gunina
- Oponent: Michal Šimůnek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76761
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Features of African-American Vernacular English in Present-day American Music
Vivien Vríčanová -
Non-standard English morphological and syntactical features in the song lyrics of rap music
Filip Waldhans -
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image podniku/Psychology Of Advertising And Its Use To Support The Image Of The Organization
Aneta Bencová -
Historical and present use of emotions in advertising
Daliya Khussainova -
The Importance of Music in Television Advertising
Petra Kovácsová -
Funkce hudby v animovaných filmech a seriálech
Michal PEŠEK -
Analýza hudby v rádiových reklamách a její možné působení na posluchače
Lucie Kalandříková -
Funkce hudby v počítačových hrách
Miroslav KROGNER